BNR CENTRALĂ


organizează concurs pentru ocuparea unui post de
referent de specialitate,
cu contract de muncă pe durată nedeterminată,
la Direcţia Patrimoniu şi Investiţii, Serviciul investiţii

Termen limită pentru înscriere: 2 mai 2014

Data publicării: 17 aprilie 2014



Atribuţiile principale ale postului

  • întocmeşte documentaţia pentru procedurile de achiziţii de produse, servicii şi lucrări, inclusiv pentru achiziţiile directe ce se încadrează în Anexa 2b din OUG nr.34/2006, cu completările şi modificările ulterioare;
  • predimensionează structurile în vederea întocmirii temelor de proiectare de specialitate;
  • iniţiază, urmăreşte, monitorizează încheierea şi derularea contractelor/comenzilor pentru obiectivele de investiţii repartizate;
  • desfăşoară activităţi specifice în cadrul comisiilor de evaluare a ofertelor, conform prevederilor legale;
  • desfăşoară activităţi specifice în cadrul comisiilor de recepţie, conform prevederilor legale.

Studii şi experienţă

  • studii superioare, absolvite cu examen de licenţă în domeniul construcţiilor, specialitatea construcţii civile;
  • autorizat sau în curs de autorizare de către Inspectoratul de Stat în Construcţii ca diriginte de şantier în domeniul construcţiilor civile, categoria de importanţă B;
  • masterat în domeniu, alte cursuri de specializare în domeniu sau alte atestări, constituie avantaj;
  • experienţă profesională de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare de specialitate (construcţii civile), dovedită prin documente;
  • cunoştinţe în domeniul utilizării computer-ului: Word, Excel, Autocad, program devize pentru estimare valoare lucrări;
  • cunoaşterea programelor structurale ETABS si SAFE, constituie avantaj;
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
  • comunicare eficientă şi ascultare activă;
  • capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
  • capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.

Alte condiţii de înscriere la concurs

  • postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
  • să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Documentele necesare înscrierii se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 2 mai 2014 (inclusiv), ora 1200.

Precizăm că niciun candidat nu poate fi înscris în acelaşi timp la 2 sau mai multe concursuri organizate de BNR.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • Chestionar tip: formular editabil ;
  • 1 fotografie tip paşaport (se ataşează la Chestionar);
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor solicitate şi copia foii matricole a anilor de studii sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului;
  • alte documente/atestate/avize care dovedesc îndeplinirea condiţiilor de înscriere la concurs;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale;
  • carte de identitate;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină înscrierea implicită la concurs.

Confirmarea înscrierii la concurs în urma verificării îndeplinirii condiţiilor solicitate se face exclusiv prin transmiterea de către Direcţia Resurse Umane a unui e-mail în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

  • mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie sa depăşească 18 MB;
  • vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
  • nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
  • nu se vor transmite ataşamente parolate;
  • în subiectul sau corpul mesajelor să fie nu fie link-uri către site-uri web;
  • documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.

Procedura de desfăşurare

În data de 7 mai 2014 candidaţii vor fi contactaţi (prin e-mail), pentru a primi detalii legate de desfăşurarea primei probe de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 12 mai 2014 şi va avea următoarele probe, cu respectarea secvenţialităţii de mai jos:

  1. test profesional;
  2. evaluarea compatibilității cu postul, prin testare psihometrică și interviu;
  3. interviu profesional.

I. Testul profesional se desfăşoară prin susţinerea unui test de specialitate, în formă scrisă, prin care se va realiza verificarea cunoştinţelor de specialitate (60% din notă), a cunoştinţelor de limbă engleză (30% din notă), precum şi a cunoştinţelor de informatică (10% din notă).

Nota minimă de promovare este 7,00.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

II. Evaluarea compatibilității cu postul, prin testare psihometrică și interviu

   a) Evaluarea profilului psihologic se realizează prin intermediul unor instrumente psihometrice şi are în vedere testarea candidaţilor prin prisma cerinţelor psiho-comportamentale specifice postului şi a competenţelor asociate profilului postului.

   b) Interviu susţinut cu reprezentanţii Direcţiei Resurse Umane, care urmăreşte:

  • confirmarea profilului psihologic și compatibilitatea acestuia cu postul;
  • identificarea nivelului competenţelor asociate profilului postului;
  • motivaţia şi valorile candidatului;
  • percepţia candidatului cu privire la activitatea pe care o va desfăşura.

Proba se apreciază cu calificativul admis/respins.

III. Interviul profesional: Comisia de examinare va evalua modul în care candidatul răspunde unor criterii referitoare la cunoştinţe de specialitate şi capacitatea de analiză şi sinteză a candidatului.

Nota minimă de promovare este 7,00.

Rezultatul final al concursului constă în media aritmetică a notelor obţinute la testul profesional şi la interviul profesional.

Datele de susţinere a probelor de concurs vor fi stabilite de comisia de examinare şi vor fi comunicate prin e-mail candidaţilor.

Rezultatele se transmit prin e-mail, termenul de depunere a contestaţiei pentru proba scrisă fiind calculat de la ora şi data primirii e-mail-ului de comunicare a rezultatului.

Contestaţii

Candidaţii pot depune contestaţie, transmisă prin e-mail pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, în termen de 24 de ore de la data comunicării rezultatului testului profesional (indiferent de modalitatea prin care au fost informaţi de rezultat).

Candidaţii pot contesta numai rezultatul propriei lucrări scrise, comparaţia cu lucrările altor candidaţi nefiind luată în considerare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maximum 5 zile lucrătoare de la data înregistrării contestaţiei.

Rezultatele obţinute la interviul de selecţie şi la interviul profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2535, 2562, 2527 şi 2521.


TEMATICA

  1. Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
  2. Organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  3. Capitolele de bază ale contractelor de lucrări şi servicii;
  4. Urmărirea derulării unui contract şi efectuarea recepţiilor: intermediare, la terminarea lucrărilor şi finale;
  5. Urmărirea comportării în timp a clădirilor;
  6. Investiţii, modernizări, reparaţii capitale la clădiri;
  7. Măsuri privind prevenirea situaţiilor de urgenţă şi securitate în muncă în instituţii publice.

BIBLIOGRAFIA

  1. Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
  2. Ordonanţa 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea 10/1995-Calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. HG 272/1994- Regulament privind controlul de stat al calităţii construcţiilor;
  5. HG 273/1994-Regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii;
  6. HG 622/2004-Stabilirea condiţiilor de introducere pe piaţă a produselor pentru construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordinul 1558/2004 al MTCT-Regulamentul privind atestarea conformităţii produselor pentru construcţii, cu toate modificările şi completările ulterioare;
  8. HG 925/1995-Regulamentul de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor;
  9. HG 766/1997-Aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. Normative pentru executarea şi proiectarea lucrărilor în construcţii(P2-2006; P10-1986; P59-1986; P66-2001; P73-1978; P83-1981; P85-1996; P100-1/2013; NE001-1996; NE012-1999; NE019-2003; C14-1982; C16-1984; C56-2002; C107/0-2006; C150-1999);
  11. Indicatoare de norme de deviz pentru lucrări de construcţii.