Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Consilier juridic


Direcția Juridică

Serviciul contencios şi asistenţă contractuală

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 24.07.2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • verifică şi avizează, sub aspectul respectării dispoziţiilor legale, ordinele privind angajarea, modificarea, încetarea contractelor de muncă şi sancţionarea salariaţilor din centrala Băncii Naţionale a României, precum şi ale salariaţilor din sucursalele teritoriale, încadraţi prin ordin al guvernatorului BNR;
  • avizează, din punctul de vedere al respectării reglementărilor legale, documentele întocmite în vederea iniţierii procedurilor de achiziţie publică;
  • examinează şi avizează, din punctul de vedere al respectării reglementărilor legale, contractele de achiziţii publice sau contractele care nu fac obiectul unei proceduri de achiziţie;
  • analizează şi avizează lucrări referitoare la drepturile patrimoniale ale BNR, inclusiv patrimoniul imobiliar, colaborând în acest scop cu direcțiile de specialitate;
  • acordă consultanţă juridică direcţiilor de specialitate şi sucursalelor BNR, prin formularea de puncte de vedere asupra lucrărilor transmise Direcţiei Juridice spre analiză;
  • asigură reprezentarea Băncii Naţionale a României în faţa instanţelor judecătoreşti, a organelor de urmărire penală, a notarilor publici;
  • întocmeşte şi introduce, din dispoziţia conducerii executive a băncii, acţiuni, plângeri şi formulează întâmpinări, memorii, folosind toate căile de atac la instanţele judecătoreşti, organele de urmărire penală şi organele administrative, în scopul apărării şi valorificării drepturilor băncii în nume propriu sau în altă calitate derivând din lege sau din convenţiile încheiate de Banca Naţională a României.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în ştiinţe juridice;
  • studii de masterat şi/sau doctorat în drept (absolvite sau în curs de derulare), pot constitui un avantaj;
  • vechime în specialitate juridică, pe o poziție cu studii superioare, de minimum 3 ani;
  • cunoştinţe în domeniul utilizării computer-ului (editare texte, utilizare internet);
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relațiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 24.07.2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 31 iulie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE