Agenția Gorj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

2 posturi de referent de specialitate, specializate în administrarea rețelelor pentru comunicații de date LAN, WAN, care își desfășoară activitatea la Agenția Gorj


Direcția servicii informatice

Serviciul administrare rețele

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 aprilie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • instalarea, configurarea și monitorizarea rețelelor de comunicații de date LAN/WAN (routere, switch-uri, echipamente firewall, sisteme IDS/IPS, circuite și servicii de comunicații, aplicații specifice de management LAN/WAN/Securitate;
  • implementarea măsurilor și a politicilor de securitate pentru infrastructura LAN/WAN;
  • asigurarea suportului tehnic pentru infrastructura adminstrată: identificarea și rezolvarea problemelor legate de comunicații de date (investigarea cauzelor avariilor legate de transmisiile de date, performanțele serviciilor de telecomunicații, incidentelor referitoare la securitatea informației) și documentarea incidentelor;
  • asigurarea interfeței cu personalul companiilor care asigură servicii de comunicații și suport;
  • colaborarea la selecționarea produselor sau serviciilor de pe piață în vederea achiziționării;
  • întocmirea de studii și propuneri în vederea dezvoltării sistemului informatic al instituției.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă la una din următoarele facultăți: Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau absolvent al unor universități cu profil tehnic;
  • cunoștințe privind protocoalele uzuale utilizate în rețele tip LAN;
  • cunoștințe privind suita de protocoale de comunicație TCP/IP v4 și v6, protocoalele de rutare dinamice (OSPF, EIGRP, BGP) și arhitecturi WAN;
  • noțiuni referitoare la soluții MPLS VPN, criptare IPSec;
  • experiență practică cu echipamente de comunicații de tip routere, switch-uri ethernet, echipamente tip firewall, de detecție/prevenție atacuri cibernetice și soluții de management a rețelelor;
  • disponibilitate de a lucra în 2 schimburi și de deplasare în delegații;
  • cunoașterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.


Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 14 aprilie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 24 aprilie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
    BIBLIOGRAFIE