Centrala


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Inginer de sistem


Direcția Servicii Informatice

Serviciul suport informatic

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 30 septembrie 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • instalarea de stații de lucru, sisteme de operare desktop, clienți de conectare în rețea, aplicaţii de uz general, imprimante, etc.;
  • furnizarea serviciilor de suport informatic de nivel unu şi doi pentru toți utilizatorii sistemului informatic al Băncii Naţionale a României (sediul central, sucursale BNR, Centre de Perfecționare Profesională şi Activități Sociale, instituții de credit, alte instituții); IT helpdesk;
  • preluarea solicitărilor de la utilizatorii sistemului informatic al Băncii Naționale a României (sediul central, sucursale BNR, Centre de Perfecționare Profesională și Activități sociale, instituții de credit, alte instituții);
  • urmărirea rezolvării solicitărilor;
  • centralizarea, dimensionarea şi propunerea includerii in programul anual de achiziții a obiectivelor privind tehnica de calcul destinata utilizatorilor, echipamentele periferice, produsele software de uz general, serviciile de consultanță şi alte servicii asociate cu caracter informatic, la cererea sau în urma consultării direcțiilor, sucursalelor şi în concordanță cu strategia de informatizare a Băncii Naţionale a României.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă la una dintre următoarele facultăți: Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau echivalent;
  • minimum 2 ani experiență profesională pe posturi cu studii superioare în domeniul IT, dovedită prin documente;
  • experiență în domeniul IT Helpdesk constituie un avantaj;
  • deținerea certificatului de absolvire al cursului ITIL constituie un avantaj;
  • bune cunoștințe privind instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de operare Microsoft Windows 7, Windows 8.1 și Windows 10 la nivel enterprise;
  • cunoștințe avansate de utilizare a pachetelor Microsoft Office 2010 si Microsoft Office 2013;
  • cunoștințe de configurare, depanare și instalare a infrastructurilor hardware specifice echipamentelor de tip desktop, laptop, imprimante, tablete, scanner-e și a altor echipamente de tip IT existente în Banca Națională a României;
  • cunoștințe de bază LAN/WAN;
  • cunoașterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 30 septembrie 2016(inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 7 octombrie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE