Centrala


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Consilier juridic


Direcția Juridică

Serviciul avizare și documentare

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 4 octombrie 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • analizează proiectele de acte normative transmise băncii de către alte autorități, în domeniile în care Banca Națională a României are atribuții și propune avizarea sau formularea de observații;
  • colaborează cu structurile organizatorice de specialitate la redactarea proiectelor de acte normative elaborate de Banca Națională a României și la emiterea proiectelor de reglementări interne, acordând asistență juridică în acest scop și le avizează;
  • avizează documentațiile elaborate de structurile organizatorice de specialitate, în vederea acordării de autorizații de către Banca Națională a României, proiectele actelor de aplicare a măsurilor de supraveghere și a sancțiunilor, colaborând cu structurile organizatorice de specialitate din Banca Națională a României la întocmirea acestora;
  • acordă asistență juridică structurilor organizatorice din cadrul Băncii Naționale a României, pe probleme specifice activității serviciului;
  • participă, alături de structurile organizatorice de specialitate la organizarea și desfășurarea activității de sistematizare și uniformizare a actelor cu caracter normativ emise de Banca Națională a României;
  • realizează materiale de informare și note pe aspecte juridice sau de natură legislativă, care privesc domeniile de competență ale Băncii Naționale a României, prin prisma activității și atribuțiilor serviciului;
  • elaborează proiecte de răspuns la petițiile (cererile, reclamațiile, sesizările sau propunerile) adresate conducerii executive a băncii de persoane fizice sau juridice, repartizate spre soluționare Direcției juridică;
  • informează periodic toate structurile organizatorice asupra reglementărilor care prezintă interes pentru activitatea Băncii Naționale a României, precum și a celor de interes general

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în științe juridice;
  • studii de master absolvite cu examen de disertație în drept bancar, constituie un avantaj;
  • vechime în specialitate juridică, pe o poziție cu studii superioare, de minimum 2 ani;
  • cunoaşterea limbii engleze;
  • cunoştinţe de operare în domeniul informatic - editare texte, utilizare Internet, etc.;

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • managementul relaţiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 4 octombrie 2016 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 10 octombrie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE