Asistent director
Direcția contabilitate
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 iunie 2016
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată determinată
Atribuţiile principale ale postului
- asigură fluxul informaţional între direcţie şi exteriorul băncii, precum şi între direcţie şi celelalte structuri organizatorice ale BNR;
- îndeplineşte activităţile zilnice de secretariat;
- redactează, la solicitarea conducerii direcţiei, documente specifice, atât în limba română, cât şi în limba engleză;
- întocmeşte situaţii administrative aferente direcţiei (prezenţa lunară, concedii de odihnă, deplasări);
- oferă sprijin personalului direcţiei în privinţa sarcinilor cu caracter administrativ.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă;
- cunoştinţe în domeniul utilizării calculatorului (pachetul Microsoft Office și Internet);
- cunoașterea aprofundată a limbii române;
- cunoaşterea limbii engleze;
- cunoaşterea unei alte limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 14 iunie 2016 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 21 iunie 2016.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Birotică. Tehnici de secretariat. Funcţiile secretariatului modern;
- Comunicarea în instituţiile publice;
- Protecţia informaţiilor clasificate, informaţii secrete de stat, informaţii secrete de serviciu, informaţii şi date confidenţiale;
- Gramatica limbii române;
- Utilizarea computerului (MS Office).
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Manual de secretariat şi asistenţă managerială, coordonator Adina Berciu-Drăghicescu, http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/secretariat/16.htm;
- Managementul instituţiilor publice, Paul Marinescu, Capitolul III - Comunicarea în instituţiile publice, http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/marinescu/cuprins.htm;
- Legea nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate (Monitorul Oficial nr. 248 din 12 aprilie 2001), cu modificările şi completările ulterioare;
- Pagina web a Băncii Naţionale a României: http://www.bnr.ro.