Centrala


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

referent de specialitate


Direcția resurse umane

Serviciul organizare și planificare

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 5 martie 2020

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • participă la elaborarea și actualizarea regulamentelor și procedurilor de lucru interne elaborate la nivelul serviciului;
  • elaborează propuneri de organizare şi planificare a activităţilor în conformitate cu noi obiective sau sarcini atribuite structurilor băncii;
  • implementează strategiile şi politicile privind organizarea şi planificarea activităţii băncii aprobate de către Consiliul de administraţie;
  • întocmește note, rapoarte, proiecte de răspuns și alte lucrări specifice serviciului;
  • analizează și verifică conformitatea documentelor cu prevederile legale/actele normative interne.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență în științe economice sau în științe juridice;
  • studii de masterat absolvite cu examen de disertație constituie avantaj;
  • experiența într-o funcție cu atribuții privind analiza, sinteza și verificarea conformității cu prevederile legale a documentelor constituie avantaj;
  • cunoașterea limbii engleze - nivel avansat;
  • cunoștințe foarte bune PC: suita de programe Microsoft Office.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relațiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 5 martie 2020 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 10 martie 2020.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE