Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2552, 2527, 2553
referent de specialitate (tehnic) - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Sucursala regională Iași
Serviciul casierie
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul SR Iași
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 29 septembrie 2021
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- asigurarea suportului tehnic pentru funcționarea în parametri de precizie, randament și eficiență a echipamentelor automate de procesat bancnote și monede, precum și a instalațiilor conexe și/sau auxiliare din cadrul Serviciului casierie;
- întreținerea și depanarea echipamentelor automate de procesat și ambalat bancnote și monedă metalică, a mașinilor de bandat și banderolat bancnote și a echipamentelor și instalațiilor conexe și/sau auxiliare (compresoare și UPS-uri, echipamente de climatizare a spațiilor unde sunt amplasate echipamentele de procesare);
- asigurarea conectării și deconectării echipamentelor de procesat bancnote și monede aflate în dotarea Serviciului casierie, la începutul și la sfârșitul programului de lucru;
- executarea operațiunilor de pregătire a echipamentelor corespunzător numerarului care se procesează (configurarea software, reglarea dimensională, curățarea senzorilor etc.), în conformitate cu procedurile interne de lucru și cu instrucțiunile tehnice ale echipamentelor;
- executarea operațiunilor de mentenanță corectivă, în vederea menținerii stării de funcționare și exploatare a tuturor echipamentelor, conform specificațiilor tehnice;
- organizarea și exploatarea unei baze de date privind asigurarea pieselor de schimb, încheierea și urmărirea contractelor de service și/sau mentenanță, precum și a contractelor de lucrări de întreținere și reparații;
- elaborarea și redactarea de evidențe statistice, rapoarte, documentații tehnico-economice.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul științelor inginerești;
- experiență profesională de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare în domeniul tehnic;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (80% test de specialitate și 20% test de limba engleză) și interviu profesional.
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României;
- Verificarea calităţii bancnotelor româneşti în vederea recirculării;
- Protecţia informaţiilor clasificate şi a surselor confidenţiale ce asigură acest tip de informaţii;
- Cunoştinţe tehnice necesare pentru întreţinerea, exploatarea şi repararea liniilor automate de proces industrial ce înglobează subansamble electronice, electromecanice, electrotehnice, pneumatice şi/sau mecanice;
- Operaţiuni de diagnoză tehnică şi soluţii de rezolvare a incidentelor operaţionale realizate şi implementate în limbaj informatic;
- Analiză, diagnoză, corespondenţă şi discuţii profesionale tehnice în limba engleză;
- Cunoștințe de operare calculator (pachetul Microsoft Office și Internet Explorer).
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Regulamentul Băncii Naţionale a României nr. 4/2013 privind verificarea calităţii bancnotelor româneşti în vederea recirculării
- Legea nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate (Monitorul Oficial nr. 248/12.04.2002), cu modificările şi completările ulterioare
- Toleranţe şi măsurători tehnice – Dumitru Dragu, ș.a., Editura Didactică și Pedagogică;
- Sisteme inteligente de măsurare şi control - Costin Ștefănescu şi Nicolae Ciupea
- Calculatorul în trei timpi. Inițiere, utilizare, performanță 2017 (Ediția a V-a, revăzută și adăugită) - Mircea Badut;
- Manual Calcul tabelar - Microsoft Excel 2016 - Raluca Constantinescu, Ionut Dănăilă;
- Manual Editare de text - Microsoft Word 2016 - Raluca Constantinescu, Ionut Dănăilă
- Manual Prezentări - Microsoft PowerPoint 2016 - Raluca Constantinescu, Ionut Dănăilă.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.