Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553
Referent de specialitate - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Direcția tehnică și mentenanță
Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul central București
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 25 august 2021
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la distanță, prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- asigură mentenanța pentru utilajele, echipamentele și instalațiile din dotarea imobilelor Băncii Naționale a României și Sucursalei regionale București;
- elaborează specificații tehnice privind achiziția serviciilor/lucrărilor de mentenanță pentru utilajele, echipamentele și instalațiile din dotarea imobilelor Centralei BNR și SRB;
- participă ca titular/înlocuitor în comisiile de evaluare oferte;
- derulează, monitorizează și asigură evidența plăților pentru contractele/comenzile de achiziție publică ce au ca obiect servicii/lucrări de mentenanță pentru utilajele, echipamentele și instalațiile din dotarea imobilelor Centralei BNR și SRB;
- urmărește execuția serviciilor/lucrărilor din punct de vedere al cantității, calităţii şi respectării termenelor contractuale şi participă la toate fazele de execuţie ale acestora, recepționează serviciile/lucrările care fac obiectul contractelor/comenzilor pe care le are în derulare și participă în cadrul comisiilor de recepție;
- verifică situațiile serviciilor/lucrărilor de mentenanță pentru utilajele, echipamentele și instalațiile aferente contractelor/comenzilor derulate, devizele și facturile întocmite de prestatori, confirmă prestația și le transmite Direcției buget și analiză financiară în vederea obținerii vizei de control financiar preventiv.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii universitare de licență în domeniul ingineria instalațiilor;
- experiență profesională de minimum 3 ani pe posturi cu studii superioare;
- cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office, Internet Explorer.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: prin test profesional (100% test de specialitate) și interviu profesional.
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin testare psihometrică şi interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României. Obiectivul fundamental al Băncii Naţionale a României. Principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României. Secretul profesional.
- Tipuri de contracte de achiziţie publică, reguli aplicabile pentru atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Norme metodologice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile;
- Cadrul legal pentru impozitele, taxele şi contribuţiile obligatorii prevăzute de Codul Fiscal al României.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 390/23.05.2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotarârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului – cadru din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 423 din 06.06.2016), cu modificările şi completările ulterioare;
- Codul fiscal al României – Titlul I Dispoziţii generale (Monitorul Oficial al României Partea I nr.688/10.09.2015), cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea contabilităţii nr.82/1991 (r.4), cap. I - Dispoziţii generale, (Monitorul Oficial al României Partea I nr.454/ 18.06.2008) cu modificările şi completările ulterioare;
- Normele generale de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile din 05.11.2015, aprobate prin Ordinul MFP nr. 2634/2015 (Monitorul Oficial Partea I nr. 910/09.12.2015), cu modificările şi completările ulterioare;
- Website-ul BNR: www.bnro.ro
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.