Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2529, 2552, 2551, 2553
Referent (cu atribuții administrative) - 1 post
Tipul contractului: durată nedeterminată
Sucursala regională Cluj
Serviciul administrare resurse
Localitatea unde se desfășoară activitatea: sediul SR Cluj
Termenul limită pentru primirea aplicaţiilor: 8 octombrie 2021
Modalitatea de desfășurarea a probelor de selecție: la sediul BNR și/sau la distanță prin tehnologia informației și comunicațiilor.
Atribuţiile principale ale postului
- administrează/gestionează spațiile administrative ale sucursalei regionale în colaborare cu direcțiile de specialitate din Centrala Băncii Naționale a României;
- asigură funcționarea în parametrii tehnico-funcționali a centralei termice și a instalațiilor tehnico-sanitare, conform specificațiilor tehnice;
- urmărește modul de funcționare a instalațiilor de ventilație/climatizare, în conformitate cu normele tehnice de protecția muncii și cu fișa tehnică a acestora;
- asigură distribuirea apei calde în clădirea sucursalei regionale și a celorlalte utilități ( gaze naturale, energie electrică, apă potabilă și canalizare);
- organizează și participă la recepția cantitativă și calitativă a bunurilor aprovizionate și a serviciilor prestate, certificând documentele la plată, ține și organizează gestiunea magaziei;
- organizează activitatea privind situațiile de urgență;
- elaborează prima formă a referatului de necesitate conform Regulamentului privind realizarea achizițiilor în Banca Națională a României, pentru necesitățile de servicii/produse/lucrări aferente structurii din care face parte;
- participă în comisiile de recepție a produselor/serviciilor/lucrărilor, potrivit domeniilor arondate, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind realizarea achizițiilor în Banca Națională a României.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă profesională
- studii medii tehnice absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- calificare fochist clasa C constituie avantaj;
- certificare inspector situații de urgență constituie avantaj;
- cunoștințe de operare pe calculator: pachetul Microsoft Office, Internet Explorer;
- experiență profesională de minimum 2 ani în domeniul tehnic.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Desfășurarea procesului de recrutare și selecție
Etape de selecție și probe aferente acestora:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate prin: test profesional (100% test de specialitate) și interviu profesional.
- evaluarea compatibilităţii cu postul prin interviu.
Important!
- data de susținere a evaluării cunoştinţelor de specialitate va fi stabilită de reprezentanții desemnați pentru selecția candidaților şi va fi comunicată prin e-mail candidaţilor.
- pentru testele profesionale scrise (dacă este cazul) susținute online este necesar accesul la Internet și la un computer/laptop cu MS Word și Excel instalate. Subiectele se primesc din partea Direcției resurse umane pe adresa de e-mail a candidatului, la data si ora stabilite pentru desfășurarea testului. Rezolvarea acestora se transmite către Direcția resurse umane prin utilizarea acelorași adrese de e-mail și cu respectarea termenului limită comunicat în mesajul prin care au fost transmise subiectele.
- pentru susținerea interviurilor aferente etapelor de selecție este necesar să dispuneți de un echipament funcțional specific desfășurării unei videoconferințe (respectiv computer/laptop/smartphone) care să permită folosirea unui microfon și a unei camere video; interviurile se vor desfășura prin intermediul aplicației gratuite Microsoft Teams și prin accesarea unui link transmis, în prealabil, de Direcția resurse umane.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Banca Națională a României - instituție publică independentă: obiectivul fundamental, atribuțiile Băncii Naționale a României;
- Etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică;
- Urmărirea și derularea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr. 312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004).
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste.
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (Monitorul Oficial, Partea I nr. 390 din 23/05/2016), cu modificările şi completările ulterioare:
- Capitolul IV “Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire”- (Secțiunea 4 - Elaborarea documentației de atribuire);
- Capitolul V “Executarea contractului de achiziție publică/ acordului cadru”- (Secțiunea 1 - Subcontractarea) și (Secțiunea 2 - Modificarea contractului de achiziție publică/ acordului cadru);
- Capitolul VI “Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziție publică”.
- Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a precederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (Monitorul Oficial, Partea I nr. 423 din 06/06/2016), cu modificările şi completările ulterioare:
- Capitolul II “Planificarea și pregătirea realizării achiziției publice” - (Secțiunea 2 - Estimarea valorii achiziției publice și alegerea modalității de atribuire).
- Website-ul BNR: www.bnro.ro.
Modalitatea de aplicare
În vederea depunerii candidaturii pentru un post vacant, candidaţii transmit următoarele documente:
- Formular de aplicare: pdf ;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- Copia actului de identitate.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- expeditorul utilizează adresa de e-mail înscrisă în formularul de aplicare și nu folosește adrese de e-mail care sunt generate automat de aplicații sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fișiere în care se anunță link-urile de descărcare a fișierelor). Documentele transmise prin transfer de fișiere online nu vor fi descărcate, iar aplicația nu va fi acceptată;
- nu se vor transmite atașamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite atașamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor nu se vor include link-uri către site-uri web.
Modalitatea corectă de aplicare implică:
- transmiterea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro, cu respectarea regulilor de transmitere a documentelor prin e-mail;
- primirea aplicației pe adresa de e-mail HR.Recrutare@bnro.ro până la expirarea termenului limită de înscriere.
Important!
- aplicațiile care nu conțin documentele mai sus enumerate ori care nu sunt transmise în termenul menționat în prezentul anunț, nu sunt acceptate.
- niciun aplicant nu poate participa în acelaşi timp la 2 sau mai multe procese de recrutare organizate pentru ocuparea unor posturi vacante.
- primirea documentelor este comunicată fiecărui aplicant printr-un e-mail transmis de pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro. Dacă această notificare nu este primită în cel mult 2 zile lucrătoare de la transmiterea aplicației, înseamnă că documentele nu au fost primite de Banca Națională a României. În această situație este necesar ca aplicantul să verifice dacă mesajul electronic prin care a trimis documentele a respectat regulile de transmitere a documentelor prin e-mail, menționate în prezentul anunț. Menționăm că primirea notificării nu implică automat înscrierea la procesul de recrutare.
Înscrierea candidatului
- aplicația și informațiile aferente acesteia sunt analizate de Banca Națională a României, prin prisma respectării condițiilor de ocupare a postului vacant, a documentelor și a termenului de transmitere.
- acceptarea sau, după caz, respingerea candidaturii se comunică fiecărui candidat prin e-mail, în maximum 2 zile lucrătoare de la finalul perioadei de depunere a candidaturilor.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare@bnro.ro.