BNR Centrala


organizează concurs pentru ocuparea unui post de
referent de specialitate,
cu contract de muncă pe durată nedeterminată,
la Direcţia Tehnică și mentenanță, Serviciul tehnic, mentenanță echipamente și instalații

Termen limită pentru înscriere: 5 noiembrie 2013

Data publicării: 22 octombrie 2013



Atribuţiile principale ale postului

  • asigură menţinerea în stare de funcţionare a componentelor pasive ale reţelelor de cablare structurată date şi voce;
  • propune includerea în programul de achiziţii a obiectivelor privind componentele pasive ale reţelelor de cablare structurată date şi voce;
  • elaborează propuneri la caietele de sarcini pentru achiziţionarea lucrărilor de cablare structurată date şi voce;
  • participă în comisiile de recepţie pentru componentele pasive ale reţelelor de cablare structurată date şi voce;
  • elaborează propuneri fundamentate pentru bugetul de venituri şi cheltuieli şi urmăreşte încadrarea în limitele aprobate;
  • gestionează şi derulează contractele de achiziţii publice cu specific reţele de cablare structurată date şi voce;
  • participă la recepţia lucrărilor de cablare structurată date şi voce din imobilele Băncii Naţionale a României;
  • participă în comisiile de evaluare a ofertelor, la licitaţiile organizate de Direcţia Achiziţii pentru lucrările specifice serviciului;
  • verifică situaţiile de lucrări şi facturile prestatorilor externi pentru lucrările de mentenanţă pe care le coordonează şi le supune analizei în vederea acordării vizei CFP.

Studii şi experienţă

  • studii superioare tehnice, absolvite cu examen de licență - specializarea electronică și telecomunicații;;
  • experiență profesională de munimum 3 ani, în specialitatea electronică și telecomunicații, în funcții prevăzute cu studii superioare;
  • cunoștințe de operare în domeniul informatic (pachetul de programe Microsoft Office și Internet);
  • cunoașterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • capacitate de evaluare şi analiză în vederea optimizării activităţii;
  • comunicare eficientă şi ascultare activă;
  • capacitatea de colaborare şi participare proactivă;
  • capacitatea de a rezolva analitic şi structurat problemele apărute.

Alte condiţii de înscriere la concurs

  • postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/ soţia, părinţii, copiii, fraţii/ surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
  • să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Înscrierile se fac personal la Direcţia Resurse Umane - Serviciul management resurse umane - Str. Doamnei nr.2, sect.3, Bucureşti, până la data de 5 noiembrie 2013 (inclusiv), între orele 900 - 1100.

Precizăm că niciun candidat nu poate fi înscris în acelaşi timp la 2 sau mai multe concursuri organizate de B.N.R.

La înscriere candidaţii vor prezenta următoarele documente:

  • Chestionar tip: formular editabil ;
  • 1 fotografie tip paşaport (se ataşează la Chestionar);
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului;
  • alte documente care dovedesc îndeplinirea condiţiilor de înscriere la concurs, dacă este cazul;
  • carte de muncă (copie);
  • raport salariat (REVISAL);
  • carte de identitate (original şi copie);
  • certificatul de căsătorie (copie), dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.

Procedura de desfăşurare

În data de 6 noiembrie 2013 candidaţii vor fi contactaţi (prin e-mail), pentru a primi detalii legate de desfăşurarea primei probe de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 8 noiembrie 2013 şi va avea următoarele probe, cu respectarea secvenţialităţii de mai jos:

  1. test profesional;
  2. testare psihologică şi interviu de selecţie;
  3. interviu profesional.

I. Testul profesional se desfăşoară prin susţinerea unui test de specialitate, în formă scrisă, prin care se va realiza verificarea cunoştinţelor de specialitate (60% din notă), a cunoştinţelor de limbă engleză (30% din notă), precum şi a cunoştinţelor de informatică (10% din notă).

Nota minimă de promovare este 7,00.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

II. a) Testarea psihologică are în vedere testarea candidaţilor prin prisma cerinţelor psiho-comportamentale, rezultate din fişa postului pentru care se candidează.

    b) Interviul de selecţie: se susţine cu reprezentanţii Direcţiei Resurse Umane şi urmăreşte:

  • confirmarea profilului psihologic și compatibilitatea acestuia cu postul;
  • competenţele şi abilităţile specifice postului vacant;
  • motivaţia candidatului;
  • percepţia candidatului cu privire la activitatea pe care o va desfăşura.
 

Proba se apreciază cu calificativul admis/ respins.

III. Interviul profesional: Comisia de examinare va evalua modul în care candidatul răspunde unor criterii referitoare la cunoştinţe de specialitate şi capacitatea de analiză şi sinteză a candidatului.

Nota minimă de promovare este 7,00.

Rezultatul final al concursului constă în media aritmetică a notelor obţinute la testul profesional şi la interviul profesional.

Datele de susţinere a probelor de concurs vor fi stabilite de comisia de examinare şi vor fi comunicate prin e-mail candidaţilor.

Rezultatele se transmit prin e-mail, termenul de depunere a contestaţiei pentru proba scrisă fiind calculat de la data primirii e-mail-ului.

Contestaţii

Candidaţii pot depune contestaţie, transmisă prin e-mail pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, în termen de 24 de ore de la data comunicării rezultatului testului profesional (indiferent de modalitatea prin care au fost informaţi de rezultat).

Candidaţii pot contesta numai rezultatul propriei lucrări scrise, comparaţia cu lucrările altor candidaţi nefiind luată în considerare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maximum 5 zile lucrătoare de la data înregistrării contestaţiei.

Rezultatele obţinute la interviul de selecţie şi la interviul profesional nu pot fi contestate.

În cazul nereuşitei la concurs, documentele depuse la înscriere nu se restituie candidaţilor.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2562, 2538, 2527 şi 2523.


TEMATICA

  1. Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României, obiectivul fundamental şi principalele atribuţii ale Băncii Naţionale a României
  2. Tipuri de contracte de achiziţie publică, reguli aplicabile pentru atribuirea contractului de achiziţie publică, modalităţi speciale de atribuire a contractului de achiziţie publică, atribuirea contractului de achiziţie publică, dosarul achiziţiei publice;
  3. Norme metodologice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile.
  4. Cadrul legal pentru impozitele, taxele şi contribuţiile obligatorii prevăzute de Codul Fiscal al României;
  5. Rețele locale de calculatoare. Proiectare, administrare şi mentenanţă.

BIBLIOGRAFIA

  1. Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
  2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 418/15.05.2006), cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Hotărârea nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 625 din 20.07.2006), cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordin pentru aprobarea Ghidului privind principalele riscuri identificate în domeniul achiziţiilor publice şi recomandările Comisiei Europene ce trebuie urmate de autorităţile de management şi organismele intermediare în procesul de verificare a procedurilor de achiziţii publice (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 481/01.08.2013) ;
  5. Codul fiscal al României – Titlul I Dispoziţii generale (Monitorul Oficial al României Partea I nr.927/23.12.2003), cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea contabilităţii nr.82/1991 (r.4), (Monitorul Oficial al României Partea I nr.454/ 18.06.2008) cu modificările şi completările ulterioare, Cap I şi Cap. VI ;
  7. Ordinul Ministerului Economiei şi Finanţelor nr.3512/27.11.2008 privind documentele financiar contabile (Monitorul Oficial al României, Partea I nr.870/ 23.12.2008);
  8. Norma metodologică din 27.11.2008 de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile (Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 870 din 23.12.2008), cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Rețele locale de calculatoare - Proiectare si administrare (autor Adrian Munteanu, Ed. Polirom Iaşi, 2003) ;
  10. Website-ul BNR: www.bnro.ro