Referent de specialitate
Direcția Protecția Valorilor
Serviciul managementul situațiilor de urgență și continuitatea activității
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 23 martie 2018
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- asigură monitorizarea respectării cerințelor de securitate și sănătate în muncă pentru personalul cu atribuții de conducător auto din cadrul Direcției protecția valorilor;
- sprijină activitatea pe domeniul securității și sănătății în muncă în cadrul Direcției protecția valorilor, ca responsabil securitate și sănătate în muncă pe domeniul transporturilor auto ale Băncii Naționale a Romăniei;
- asigură documentarea de specialitate și relaționarea cu autoritățile de resort.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă;
- deținerea unei certificări în domeniul securitații și sănatații în muncă, conform cerințelor legale în vigoare;
- experiență anterioară pe domeniul protecției valorilor constiutie un avantaj;
- cunoaşterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 23 martie 2018 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 2 aprilie 2018.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Protecţia secretului profesional, conform Legii nr. 312/2004;
- Cerinţele legale privind protecţia informaţiilor clasificate Secret de Serviciu;
- Cerinţe legale privind securitatea și sănătatea în muncă într-o instituție bancară.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- H.G. nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu;
- Legea nr.319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr.1425/2006 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr.319/2006, cu modificările și completările ulterioare.