Sucursala regională Dolj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent


Sucursala Regională Dolj

Serviciul administrare resurse

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 27 martie 2018 

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • organizează arhiva sucursalei regionale, asigură buna funcționare a acesteia, evidența, păstrarea și conservarea documentelor arhivate, precum și selecționarea acestora conform reglementărilor în vigoare;
  • participă la inventarierea anuală a patrimoniului sucursalei regionale și efectuează la termenele prevăzute de lege, potrivit competențelor, lucrările cu privire la inventarierea patrimoniului, scoaterea din funcțiune/uz, declasarea și/sau casarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
  • efectuează achizițiile de bunuri și servicii care intră în competența sucursalei regionale, conform reglementărilor interne privind desfășurarea activității de achiziții;
  • are calitatea de utilizator în aplicația de gestiune, cu atribuții de gestionar;
  • este responsabil cu înregistrarea, păstrarea și folosirea fondului de carte al sucursalei regionale.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • experienţă profesională de 3 ani, dovedită prin documente;
  • cunoștințe de operare pe calculator: pachetul Microsoft Office;
  • certificat de absolvire al cursului de arhivar – cod COR 441501.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 27 martie 2018(inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 5 aprilie 2018.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE