Agenția Prahova


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2524, 2552, 2553

îngrijitor


Agenția Prahova
Activități de administrare resurse

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 6 decembrie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • Efectuează activități de curățenie și igienizare în spațiile interioare ale imobilului Agenției Prahova a Băncii Naționale a României, precum și alte activități administrative specifice postului.


Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii medii sau generale.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 6 decembrie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin probă practică şi interviu

 Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin probă practică va avea loc în data de 11 decembrie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.


TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
  1. Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României.
BIBLIOGRAFIE