Referent de specialitate
Direcția Resurse umane
Serviciul organizare și planificare
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 29 august 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- participă la implementarea și dezvoltarea cadrului de gestiune a proceselor/activităților ale Băncii Naționale a României;
- participă la optimizarea continuă a proceselor/activităților;
- analizează continuu standardele și bunele practici de gestiune și optimizare a proceselor/activităților și înaintează propuneri de implementare a acestora în cadrul BNR;
- colaborează cu salariați din alte structuri organizatorice cu privire la activitatea de gestiune a proceselor și crearea a fluxurilor de activități;
- contribuie la realizarea și actualizarea actelor normative interne specifice activității serviciului.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licență;
- experiență profesională de minimum 2 ani într-o funcție cu studii superioare, aspect dovedit prin documente;
- reprezintă un avantaj experiența în domeniul formalizării, optimizării și gestiunii activităților/proceselor;
- cunoștințe foarte bune PC: MS Office. Reprezintă un avantaj experiența în utilizarea unui soft dedicat gestiunii, optimizării, fundamentării, respectiv formalizării proceselor;
- cunoașterea limbii engleze.
competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- managementul relațiilor strategice.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 29 august 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 5 septembrie 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Managementul proceselor organizaționale;
- Metodologii și instrumente utilizate în formalizarea/gestiunea/optimizarea proceselor.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Codul muncii;
- ROBERT N. ANTHONY. Planning and control system: a framework for analysis, editura Harvard University Press, 1965, ISBN 978-0875840475;
- SIEGEL J., LEVINE, M. Handbook of Policies and Procedures, Editura Prentice Hall, 2000;
- GRAHAM, BEN B. (2004), Detail Process Charting: Speaking the Language of Process, Wiley, Hoboken, N.J.;
- NICOLESCU OVIDIU, PLUMB ION, PRICOP MIHAI, VASILESCU ION, VERBONCU ION (COORDONATORI LUCRARE) – Abordări moderne în managementul și economia organizației (volumele 1 și 2), Editura Economică, 2003;
- www.bnro.ro.