Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent de specialitate


Direcția Rezoluție Bancară

Serviciul coordonare strategii și politici de rezoluție

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 21 august 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • participă la evaluările necesare în vederea identificării instituțiilor de credit eligibile pentru aplicarea de obligații simplificate în ceea ce privește planificarea rezoluției;
  • contribuie la analiza efectuată asupra planurilor de redresare individuale ale instituțiilor de credit, din perspectiva potențialului impact al măsurilor de redresare asupra posibilităţii de soluţionare a respectivelor instituții de credit și formulează propuneri de recomandări în acest sens;
  • participă la realizarea proiectelor de planuri de rezoluţie pentru instituţiile care nu fac parte dintr-un grup supus supravegherii consolidate, la evaluarea posibilității de soluționare a instituțiilor de credit și la identificarea obstacolelor în calea posibilității de soluționare şi propune măsuri pentru înlăturarea lor;
  • participă la stabilirea, în consultare cu Direcţia Supraveghere, a propunerii privind cerinţa minimă de fonduri proprii şi datorii eligibile ale instituţiilor de credit în condițiile aplicării instrumentelor de rezoluție;
  • participă la analizele aferente activităților decurgând din participarea reprezentanților direcției la lucrările colegiilor de rezoluție la care BNR este parte în calitate de autoritate de rezoluție relevantă din țara gazdă;
  • participă la activitățile decurgând din procesul de stabilire a nivelului țintă anual al aranjamentelor de finanțare a rezoluției și a nivelului contribuțiilor aferente fiecărei instituții de credit;
  • participă la elaborarea proiectelor de regulamente și proceduri interne aferente planificării rezoluției bancare şi a altor activităţi realizate la nivelul serviciului.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
  • cunoştinţe de operare pe calculator: pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Project și Visio) – nivel avansat;
  • cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;
  • experiență profesională de cel puțin 1 an în activitate financiar-bancară, în posturi pentru care sunt necesare studii superioare, dovedită cu documente;

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • gândire conceptuală.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 21 august 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 6 septembrie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE