Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Expert principal, specializat în conformitate și control intern


Direcția Plăți

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 27 iulie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • elaborează, propune și monitorizează implementarea politicii de conformitate aferentă sistemelor de plăți și de decontare operate de BNR, ținând cont și de politica de conformitate și control intern existentă la nivelul BNR;
  • consiliază organul de conducere a sistemelor de plăți și de decontare operate de BNR cu privire la obligațiile de asigurare a conformității cu cadrul de reglementare și de supraveghere/oversight aplicabil sistemelor de plăți și de decontare;
  • elaborează, propune și implementează programe și proceduri de conformitate, în scopul identificării, evaluării, monitorizării și gestionării riscurilor de conformitate specifice sistemelor de plăți și de decontare operate de BNR;
  • monitorizează evoluția cadrului legal aplicabil infrastructurilor pieței financiare operate de BNR și implementarea adecvată a acestuia;
  • acordă sprijin structurilor organizatorice în implementarea cerinţelor specifice domeniului sistemelor de plăți și de decontare operate de BNR;
  • raportează neconformarea cu cadrul legal aplicabil infrastructurilor pieței financiare operate de BNR;
  • propune și urmărește aplicarea măsurilor de conformare, în cazul în care constată abateri de la cadrul de reglementare aplicabil;
  • asigură o comunicare adecvată cu autoritățile competente la nivel național în privința aspectelor legate de conformarea cu cadrul de reglementare aplicabil;
  • elaborează rapoarte periodice cu privire la activitatea desfașurată.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniile științe economice sau juridice;
  • studii de master absolvite cu examen de disertaţie (pentru absolvenţii sistemului Bologna);
  • experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul reglementării și/sau supravegherii sistemului financiar-bancar/infrastructurilor pieței financiare, în funcții cu studii superioare;
  • absolvirea unor forme de pregătire profesională (cursuri, conferințe etc.) în domeniul reglementării și/sau supravegherii sistemului financiar-bancar/infrastructurilor pieței financiare constituie un avantaj;
  • cunoştinţe aprofundate de utilizare a aplicaţiilor Microsoft Office;
  • cunoșterea limbii engleze - nivel avansat.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • gândire operaţională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 27 iulie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 3 august 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE*