Referent de specialitate, operator help-desk
Direcția servicii informatice
Serviciul administrare rețele
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 15 iunie 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- furnizarea de servicii de suport informatic la nivel unu și doi pentru toți utilizatorii sistemului informatic al Băncii Naționale a României (sediul central, sucursale BNR, centre de perfecționare profesională și activități sociale, instituții de credit, alte instituții) IT helpdesk;
- preluarea solicitărilor de la utilizatorii sistemului informatic al Băncii Naționale a României (sediul central, sucursale BNR, centre de perfecționare profesională și activități sociale, instituții de credit, alte instituții);
- urmărirea rezolvării solicitărilor;
- asigurarea interfeței cu personalul companiilor care asigură servicii de suport;
- colaborarea la selecționarea produselor sau a serviciilor de pe piață în vederea achiziționării.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă la una din următoarele facultăți: Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau absolvent al unor universități cu profil tehnic;
- cunoștințe în domeniul IT Helpdesk reprezintă un avantaj;
- deținerea certificatului de absolvire a cursului ITIL reprezintă un avantaj;
- cunoștințe și experiență profesională privind gestionarea infrastructurilor de certificate digitale de chei publice reprezintă un avantaj;
- cunoștințe privind instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de operare la nivel enterprise;
- cunoștințe avansate de utilizare a pachetelor Microsoft Office 2010 și Microsoft Office 2013;
- cunoștințe de bază LAN/WAN reprezintă un avantaj;
- disponibilitate de a lucra în 2 schimburi operative și de deplasare în delegații;
- cunoașterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritare organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 15 iunie 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 21 iunie 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Componența calculatoarelor personale de tip IBM PC și noțiuni de depanare a acestora;
- Instalarea și depanarea sistemelor de operare MS Windows desktop;
- Suita de protocoale de comunicație TCP/IP.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Modernizarea și repararea calculatorului pentru toți - Editura Teora - cod 384;
- Andrew S. Tanenbaum - Rețele de calculatoare (ediția a 4-a);
- Gerry O'Brien - Configuring and Administering Windows 7;
- Introducing Windows 8.1 for IT Professionals - Ed. Bott;
- Introducing Windows 10 for IT Professionals - Ed. Bott.