referent de specialitate
Direcția Protecția valorilor
Serviciul sisteme de securitate
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 18 mai 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- întocmește documentația tehnică referitoare la modificarea, completarea sau înlocuirea echipamentelor din componența sistemelor de supraveghere, control acces, antiefracție și incendiu din Banca Națională a României.
- urmărește derularea și realizarea contractelor de service aferente sistemului de control acces, antiefracție și incendiu din centrala Băncii Naționale a României și a unităților sale teritoriale;
- monitorizează modernizarea și extinderea sistemelor de supraveghere, control acces, antiefracție și anti-incendiu din structurile organizatorice ale Băncii Naţionale a României.
- participă la întocmirea, derularea și urmărirea realizării bugetului de venituri și cheltuieli al direcţiei;
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă;
- cursuri de specializare în domeniul tehnic constituie un avantaj;
- cunoașterea limbii engleze;
- cunoştinţe de operare pe calculator: MS Office, Windows, Internet Explorer;
- experienţă profesională în domeniul pazei și securității valorilor constituie un avantaj.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 18 mai 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 25 mai 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Cerințele legale naționale în domeniul protecției valorilor.
- Sistemele tehnice de protecție și alarmare împotriva efracției.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicată;
- Legea nr. 182/2002 privind protecția informațiilor clasificate, actualizata;
- H.G. nr. 781/2002 privind protecția informațiilor secrete de serviciu ;
- H.G. nr. 301/11.04.2012 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, cu modificările și completările ulterioare.