Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent de specialitate


Direcția operațiuni de piață

Serviciul operațiuni de politică monetară

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 3 mai 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată determinată



Atribuţiile principale ale postului

  • asigură funcționarea şi dezvoltarea corespunzătoare a aplicațiilor informatice implementate în cadrul direcției cu suportul acordat de către Direcția servicii informatice, pentru susținerea activității privind operațiunile de politică monetară şi valutară;
  • administrează aplicațiile informatice interne şi gestionează drepturile utilizatorilor în cadrul aplicațiilor interne;
  • prelucrează fluxurile informaționale generate de operațiunile Băncii Naţionale a României aferente pieței monetare şi valutare şi acordării de facilități permanente, constituind o bază de date reală şi accesibilă în timp util, necesară conducerii instituţiei şi structurilor organizatorice implicate, în scopul adoptării în condiții de maximă eficiență a deciziei de intervenție pe piețele monetară şi valutară interbancare;
  • urmărește respectarea angajamentelor de plată asumate de către participanții eligibili care participă la operațiunile de injecție de lichiditate ale Băncii Naţionale a României şi procedează la executarea garanțiilor în cazul nerambursării acestora la scadență.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență obținută de la una dintre următoarele facultăți: Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau echivalent;
  • cunoştinţe de operare pe calculator (Microsoft Office) şi dezvoltare (Access, Excel, SQL, VBA);
  • cunoașterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritare organizațională;
  • gândire operațională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 3 mai 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 9 mai 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
  1. Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
  2. Cadrul operaţional al politicii monetare;
  3. Limbajul SQL: expresii, conditii si operatori, functii, clauze, jonctiuni, interogari, manipularea datelor, crearea si intretinerea tabelelor, crearea vederilor si a indecsilor;
  4. Sisteme de gestiune a bazelor de date: concepte, definitii, componente, functii, arhitectura;
  5. Baze de date Access şi Oracle – generalităţi;
  6. Mesaje XML cadru general; m esaje XML utilizate de instituţiile bancare.

BIBLIOGRAFIE