Referent de specialitate
Centrul de perfecționare profesională și activități sociale
UPPAS Păltiniș - jud. Sibiu
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 19 aprilie 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- participă la organizarea cadrului necesar prin asigurarea suportului logistic precum şi a condiţiilor corespunzătoare desfăşurării cursurilor de perfecţionare profesională a salariaţilor din Banca Naţională a României.
- repartizează locurile de cazare în urma solicitărilor primite.
- gestionează şi asigură integritatea patrimoniului unității, organizat în gestiuni de materiale, mărfuri, obiecte de inventar, imobilizări etc.
- participă la elaborarea propunerilor de achiziţii în vederea includerii acestora în Programul anual al achiziţiilor.
- întocmește rapoarte referitoare la activitatea desfăşurată în cadrul Unităţii, în vederea informării CPPAS.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licenţă în științe economice;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Microsoft Office, Outlook, Internet);
- cunoaşterea limbii engleze;
- cursurile de specializare în marketing, management, comerț, turism sau servicii constituie un avantaj;
- permis conducere categoria B.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 19 aprilie 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 26 aprilie 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Cunoaşterea principalelor probleme ale marketingului si managementului unitatilor de cazare si alimentatie publica.
- Cunoaşterea principiilor şi normelor activităţii contabile.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- O.G. 58/1998 actualizată 2016 – Organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;
- Puiu Nistoreanu - Managementul în turism servicii (http://www.biblioteca-digitala.ase.ro/biblioteca/carte2.asp?id=466&idb=);
- Legea contabilităţii, legea nr. 82/1991, republicată 2008, cu modificările și completările ulterioare.