Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Administrator de sistem, specializat în securitatea sistemelor informatice


Direcţia servicii informatice

Serviciul administrare reţele

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 14 aprilie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • elaborarea şi actualizarea politicilor şi a procedurilor de securitate utilizate în cadrul sistemului informatic;
  • verificarea modului de implementare a recomandărilor şi politicilor de securitate în cadrul sistemului informatic;
  • gestionarea infrastructurii de certificate digitale;
  • administrarea riscurilor de securitate asociate sistemelor informatice;
  • configurare şi monitorizare alerte de securitate IT;
  • întocmirea şi actualizarea documentaţiei referitoare la sistemul de management al securităţii informaţiei;
  • asigurarea suportului tehnic de nivel 2 pe probleme de securitate a sistemului informatic;
  • colaborarea la selecţionarea produselor sau a serviciilor de pe piaţă în vederea achiziţionării;
  • întocmirea de studii şi propuneri în vederea dezvoltării sistemului informatic al instituţiei.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă la una din următoarele facultăți: Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau absolvent al unor universități cu profil tehnic;
  • cunoştinţe privind infrastructurile hardware specifice centrelor de date (arhitecturi de tip server, sisteme de stocare a datelor, arhitecturi redundante de tip cluster, sisteme de back-up şi arhivare;
  • cunoştinţe privind sisteme de operare la nivel enterprise şi desktop;
  • cunoştinţe privind protocoale de comunicaţii;
  • cunoştinţe şi experienţă profesională privind managementul securităţii sistemelor informatice reprezintă un avantaj;
  • cunoştinţe şi experienţă profesională privind gestionarea infrastructurilor de certificate digitale cu chei publice reprezintă un avantaj;
  • disponibilitate de a lucra în 2 schimburi şi de deplasare în delegaţii;
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 14 aprilie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 24 aprilie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE