Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Auditor intern


Direcția Audit Intern

Serviciul audit general 2

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 21 februarie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • efectuează și/sau conduce misiuni de audit intern în domeniul utilizării tehnologiei informației și comunicațiilor (IT&C);
  • în conformitate cu metodologia de audit intern aplicabilă, elaborează rapoarte de audit intern și alte documente de lucru în care se prezintă rezultatele misiunilor de audit;
  • la cererea conducerii executive, a Comitetului de Audit sau a altor structuri organizatorice oferă servicii de consultanță în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor;
  • oferă îndrumare metodologică structurilor organizatorice ale băncii pentru administrarea riscurilor, implementarea și menținerea unui sistem de control intern propriu adecvat, fără a se implica în elaborarea procedurilor de lucru și de control;
  • participă la activitatea de identificare și evaluare a riscurilor asociate activității fiecărei structuri organizatorice a băncii, care utilizează sistemului informatic și de comunicație, pe baza unei metodologii specifice, în scopul întocmirii planului multianual și a celui anual de audit intern.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniile științe economice, matematică-informatică sau tehnic de specialitate (facultăți cu profil/specializare IT);
  • experiență profesională în domeniul auditului intern de minimum 1 an, de preferat în domeniul IT&C;
  • experiența în activitatea bancară constituie un avantaj;
  • cunoștințe avansate în domeniul IT&C (sisteme de operare, infrastructură hardware și software, rețele, sisteme de securitate IT, medii de programare, aplicații);
  • cunoașterea limbii engleze;
  • cunoașterea altei limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
  • promovarea examenului de certificare/ deținerea unei certificări în domeniul auditului IT&C recunoscut/e pe plan internațional (CISA, CISM, CGEIT, CRISC, COBIT5, ITIL v3, etc.), precum și deținerea de cunoștințe în domeniul utilizării CAATs (computer-assisted audit techniques: Audit Command Language, TeamMate) constituie un avantaj.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relațiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 21 februarie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare și selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 27 februarie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE