Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Administrator de sistem, specializat în servere, sisteme de operare, sisteme de stocare a datelor și aplicații specifice


Direcția servicii informatice

Serviciul administrare retele

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 20 februarie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • instalarea, configurarea şi monitorizarea infrastructurilor specifice centrelor de date (servicii infrastructură, servere fizice/virtuale, sisteme de stocare a datelor, sisteme de backup şi arhivare, sisteme de operare pentru reţea, - medii de virtualizare, sisteme de poştă electronică, aplicaţii specifice de monitorizare, backup şi arhivare, sisteme de securitate);
  • implementarea măsurilor şi a politicilor de securitate pentru infrastructura administrată;
  • asigurarea suportului tehnic de nivel 2 pentru infrastructura administrată şi asigurarea interfeţei cu personalul companiilor care asigură servicii de suport;
  • colaborarea la selecţionarea produselor sau a serviciilor de pe piaţă, în vederea achiziţionării;
  • întocmirea de studii şi propuneri, în vederea dezvoltării sistemului informatic al instituţiei.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă la una din următoarele facultăți: Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau echivalent;
  • minimum 5 ani experienţă profesională pe posturi cu studii superioare în domeniul IT, dovedită prin documente;
  • cunoştinţe de configurare şi depanare a infrastructurilor hardware specifice centrelor de date (arhitecturi de tip server, sisteme de stocare a datelor, arhitecturi redundante de tip cluster, sisteme de backup şi arhivare);
  • cunoştinţe privind instalarea, configurarea şi administrarea sistemelor de operare la nivel enterprise;
  • cunoştinţe privind instalarea, configurarea şi administrarea serviciilor de Active Directory, DNS, DHCP, file server, print server la nivel enterprise;
  • cunoştinţele privind administrarea mediilor de virtualizare;
  • cunoştinţe privind administrarea sistemului de mesagerie electronică (MS Exchange Server) sau a sistemelor de operare tip Unix reprezintă un avantaj;
  • cunoştinţe de bază LAN / WAN reprezintă un avantaj;
  • disponibilitatea de a lucra în 2 schimburi şi de deplasare în delegaţii;
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 20 februarie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 24 februarie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE