2 posturi de fochist
Direcția tehnică și mentenanță
Serviciul tehnic mentenanță utilaje, echipamente și instalații
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 16 februarie 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- Asigură/verifică executarea lucrărilor conform proiectelor, specificaţiilor tehnice şi recomandărilor primite de la proiectant, producător şi coordonatorul lucrării de reparaţie sau mentenanţă;
- Asigură executarea lucrărilor de reparaţii sau mentenanţă în parametrii de calitate stabiliţi în proiect şi de către coordonatorul lucrării de reparaţie sau mentenanţă;
- Exercită autocontrolul zilnic al activităţii desfăşurate conform procedurilor specifice de lucru;
- Stabileşte necesarul de materiale în colaborare cu expertul/referentul de specialitate şi solicită aprovizionarea în timp util în vederea executării lucrărilor repartizate;
- Răspunde de integritatea şi utilizarea sculelor, utilajelor, aparatelor, dispozitivelor, uneltelor, etc. din dotare;
- Identifică şi delimitează instalaţia/partea de instalaţie la care urmează a se efectua intervenţii, reparaţii, etc. cu respectarea NSSM;
- Evită concentrările de materiale şi personal în situaţia în care lucrarea se execută la înălţime;
- Asigură depozitarea materialelor şi a echipamentelor necesare executării lucrării astfel încât să nu îngreuneze accesul şi operaţiile de transport;
- Răspunde pentru folosirea raţională şi utilizarea corespunzătoare a materialelor necesare executării lucrărilor.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- Studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- Autorizaţie fochist clasa C emisă de ISCIR, cu termen de valabilitate la data înscrierii la procesul de recrutare.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizaţională.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 16 februarie 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional, probă practică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 20 februarie 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Domeniul de aplicare al prescripţiei tehnice PTC 9/2010;
- Modul de organizare al sălii cazanelor;
- Personalul de deservire şi organizarea muncii în centrala termică;
- Evidenţa exploatării cazanelor;
- Pregătirea cazanului pentru aprinderea focului;
- Aprinderea focului;
- Pornirea cazanului;
- Funcţionarea cazanului;
- Oprirea, răcirea şi golirea cazanului;
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Prescripţiei tehnice a Inspecţiei de stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune şi instalaţiilor de ridicat PTC 9/2010 publicat în Monitorul Oficial al României Partea I, nr.385bis/10.06.2010;
- Legea nr. 64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 240 din 27 martie 2008, cu modificările şi completările ulterioare.