Centrală


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent de specialitate (administrator website și multimedia)


Direcția Comunicare și Multimedia

Serviciul comunicare online

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 6 februarie 2017

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • participă la implementarea proiectelor de dezvoltare a website-ului (îmbunătățire funcționalități, design, accesibilitate, sistem de navigare, optimizare vizualizare) și a aplicațiilor necesare comunicării pe platformele de socializare online;
  • monitorizează funcționarea website-ului Băncii Naționale a României; participă la administrarea curentă a acestuia;
  • realizează actualizarea zilnică a website-ului Băncii Naționale a României; prelucrează în format specific documentele destinate publicării pe website‑ul Băncii Naționale a României;
  • asigură sprijinul operațional pentru modernizarea Content Management System (CMS) existent și pentru optimizarea vizualizării versiunii mobile a website-ului Băncii Naționale a României;
  • realizează template-uri și alte servicii web în cadrul CMS existent;
  • evaluează periodic impactul informațiilor din website/blog/conturi social media/aplicații mobile pe baza statisticilor de accesare; propune şi realizează optimizări ale structurării informațiilor şi formei de prezentare a acestora;
  • asigură actualizarea informațiilor și monitorizează funcționarea conturilor Băncii Naționale a României pe rețelele de socializare; participă la pregătirea materialelor foto și video în vederea publicării acestora.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniile științe economice (specializare informatică și cibernetică economică), matematică-informatică sau tehnic de specialitate (facultăți cu profil/specializare IT); media de absolvire: minimum 8.50, calculată ca medie aritmetică a mediei obținute la licență şi media anilor de studii;
  • cursuri de specializare/perfecționare în domeniul IT constituie un avantaj;
  • cunoștințe aprofundate în dezvoltare și design web (HTML5, CSS3, JavaScript și XML);
  • cunoștințe în baze de date (PL/SQL);
  • cunoașterea standardelor web internaționale (de ex. W3C, WCAG);
  • cunoștințe practice de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office;
  • cunoștințe în prelucrarea textelor şi imaginilor, în editarea documentelor audio/video (pachetul de programe Adobe Creative Cloud, în special InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere Pro) constituie un avantaj;
  • cunoașterea limbii engleze – nivel mediu;
  • experiența profesională, de preferat în lucrul cu aplicații web și CMS, constituie un avantaj.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • managementul relațiilor strategice.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 6 februarie 2017 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 10 februarie 2017.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE