Referent de specialitate (administrator website și multimedia)
Direcția Comunicare și Multimedia
Serviciul intranet și comunicare internă
Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 6 februarie 2017
Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată
Atribuţiile principale ale postului
- participă la dezvoltarea şi optimizarea platformei de Intranet;
- administrează platforma de Intranet;
- redactează materiale de comunicare/informare cu respectarea cerințelor de editare corespunzătoare comunicării online/print;
- participă la optimizarea structurării informațiilor din Intranet şi a formei de prezentare a acestora;
- participă la realizarea strategiei de comunicare internă în colaborare cu structurile organizatorice implicate;
- participă la implementarea proiectelor de comunicare internă ale Băncii Naționale a României.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licență;
- cunoștințe practice de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office, în special în Microsoft SharePoint;
- cursuri de specializare/perfecționare în domeniul IT constituie un avantaj;
- cunoștințe în dezvoltare și design web (HTML5, CSS3 și SVG);
- cunoașterea standardelor web internaționale (de ex. W3C, WCAG);
- cunoștințe avansate în prelucrarea textelor şi imaginilor, în editarea documentelor audio/video (pachetul de programe Adobe Creative Cloud, în special InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere Pro);
- cunoașterea aprofundată a limbii române;
- cunoașterea limbii engleze;
- experiența profesională, de preferat în SharePoint și alte aplicații web Microsoft, constituie un avantaj.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanţă;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- managementul relațiilor strategice.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 6 februarie 2017 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:
- mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depășească 15 MB;
- vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
- nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
- nu se vor transmite ataşamente parolate;
- în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
- documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.
Recrutarea
Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:
- evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
- evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.
Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 10 februarie 2017.
Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României
Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.
TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
- Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
- Instrumente online de comunicare; utilizarea acestora în contextul specific al unei bănci centrale;
- Intranetul, instrument principal de comunicare internă; standarde, tendințe actuale și bune practici în domeniu;
- Proiectarea/optimizarea platformei de intranet; soluţii Microsoft SharePoint;
- Redactarea materialelor destinate publicării online – principii și reguli de editare.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
- Documentaţie curentă HTML, CSS şi Microsoft SharePoint;
- https://technet.microsoft.com/en-us/library/fp179725(v=office.15);
- https://www.nngroup.com/topic/intranets/ - standarde și bune practici în domeniu;
- https://www.nngroup.com/articles/intranet-design/;
- https://www.nngroup.com/reports/intranet-information-architecture-design-methods/;
- https://www.nngroup.com/search/?q=intranet;
- www.w3.org/.