Agenția Gorj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Referent de specialitate (funcțional) la Agenția Gorj


Direcția Plăți

Serviciul continuitate operațională

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 9 decembrie 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • operează şi monitorizează sistemele SaFIR şi ReGIS conform normelor şi procedurilor în vigoare);
  • operează în sistemul ReGIS solicitările transmise de participanții ReGIS în cazuri de urgenţă, când participanţii se află în imposibilitatea de a se conecta la sistem sau de a iniţia plăţi (instrucțiuni de plată, constituiri de rezerve, etc.);
  • configurează la nivelul aplicației ReGIS datele statice ale participanților ReGIS;
  • operează și monitorizează mediile de test ReGIS și SaFIR și participă la testarea noilor versiuni ale aplicațiilor ReGIS și SaFIR;
  • participă la exercițiile de testare a Planului de continuitate a activităţilor sistemului ReGIS/SaFIR;
  • generează rapoarte specifice activității sistemelor ReGIS și SaFIR conform procedurilor în vigoare;
  • acordă servicii de asistență participanților la sistemele ReGIS și SaFIR cu privire la problemele de natură funcţională şi operaţională .

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniile științe economice, științe juridice, informatică, matematică sau tehnic (cu media de absolvire de minimum 7,50, calculată ca medie aritmetică a mediei obţinute la licenţă şi media anilor de studii);
  • studii de master absolvite cu examen de disertaţie pentru absolvenții sistemului Bologna;
  • cursuri de specializare/perfecţionare în domeniul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • deținerea unei certificări de utilizator ReGIS și/sau SaFIR constituie un avantaj;
  • cunoştinţe aprofundate de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office;
  • experiență profesională de minimum 1 an, în funcții cu studii superioare, preferabil în activitatea de back office, procesare operațiuni, trezorerie sau similare;
  • cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizaţională;
  • gândire operaţională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 9 decembrie 2016 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 15 decembrie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE