Sucursala Regională Iași


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Informatician sucursală la Sucursala Regională Iași


Direcția Servicii Informatice

Serviciul suport informatic

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 30 septembrie 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • asigurarea remedierii operative a deranjamentelor apărute în funcționarea stațiilor de lucru şi a imprimantelor din sucursala regională şi agențiile arondate şi asigurarea interfeței cu personalul firmelor care prestează activități de service pentru echipamente;
  • instalarea şi configurarea de stații de lucru, sisteme de operare, aplicaţii de uz general, imprimante, etc. precum și înregistrarea incidentelor de natură IT în aplicația de HelpDesk;
  • gestionarea și întreținerea echipamentelor de calcul, aflate în exploatare în cadrul sucursalei regionale și în cadrul agențiilor arondate sucursalei;
  • aplicarea standardelor tehnice de securitatea în vigoare, în conformitate cu Politica de securitate IT a Băncii Naţionale a României;
  • gestionarea şi asigurarea funcționării sistemului de securitate, supraveghere și alarmare la efracție și incendiu, a sistemului de acces în sucursală cu cartele de acces (sistem multiacces), executarea şi urmărirea drepturilor de acces, conform dispozițiilor primite de la conducerea sucursalei regionale cât și de la Direcția protecția valorilor, asigurarea distribuirii și retragerii cartelelor de acces.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licență la una dintre următoarele facultăți: Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau echivalent, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației sau echivalent, Facultatea de Inginerie Aerospaţială sau echivalent, Facultatea de Matematică și Informatică sau echivalent, Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică sau echivalent;
  • minimum 2 ani experiență profesională pe posturi cu studii superioare în domeniul IT, dovedită prin documente;
  • experiență în domeniul IT Helpdesk constituie un avantaj;
  • deținerea certificatului de absolvire al cursului ITIL constituie un avantaj;
  • bune cunoștințe privind instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de operare Microsoft Windows 7, Windows 8.1 și Windows 10 la nivel enterprise;
  • cunoștințe avansate de utilizare a pachetelor Microsoft Office 2010 si Microsoft Office 2013;
  • cunoștințe de configurare, depanare și instalare a infrastructurilor hardware specifice echipamentelor de tip desktop, laptop, imprimante, tablete, scanner-e și a altor echipamente de tip IT existente în Banca Națională a României;
  • cunoștințe de bază LAN/WAN și administrare Microsoft Windows Server 2012;
  • cunoașterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 30 septembrie 2016 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 7 octombrie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE