Agenția Gorj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Șef serviciu la Agenția Gorj


Direcția Plăți

Serviciul continuitate operațională

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 29 august 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • Coordonează activitatea de întreținere și dezvoltare a infrastructurii SWIFT-BNR (hardware şi software) de la sediul de rezervă;
  • Coordonează activitatea de monitorizare a infrastructurii SWIFT-BNR și a traficului de mesaje de la sediul de rezervă;
  • Coordonează activitatea de management al utilizatorilor și certificatelor PKI conform procedurilor în vigoare, de la sediul de rezervă;
  • Coordonează, la sediul de rezervă, activitatea de procesare a mesajelor financiare aferente operaţiunilor BNR;
  • Coordonează, la sediul de rezervă, operarea şi monitorizarea sistemelor ReGIS și SaFIR conform normelor şi procedurilor în vigoare;
  • Coordonează, la sediul de rezervă, activitatea de asistență acordată participanților la sistemele ReGIS și SaFIR conform procedurilor în vigoare.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniile științe economice, informatică, matematică sau tehnic (cu media de absolvire de minimum 8,00, calculată ca medie aritmetică a mediei obţinute la licenţă şi media anilor de studii);
  • studii de master absolvite cu examen de disertaţie (pentru absolvenții sistemului Bologna);
  • cunoştinţe aprofundate de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office;
  • experiență profesională de minimum 5 ani, în funcții cu studii superioare, preferabil în activitatea de back office, procesare operațiuni, trezorerie sau în activitatea de administrare de infrastructuri IT/SWIFT sau de procesare mesaje financiare SWIFT;
  • experiență managerială de minimum 2 ani, dovedită prin documente;
  • cursuri de leadership şi management absolvite;
  • cursuri de specializare/perfecţionare în domeniul IT constituie un avantaj;
  • cursuri de specializare în domeniul SWIFT constituie un avantaj;
  • cursuri de specializare/perfecţionare în domeniul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • cunoașterea sistemelor ReGIS și SaFIR constituie un avantaj;
  • certificări de utilizator ReGIS și/sau SaFIR constituie un avantaj;
  • cunoaşterea limbii engleze – nivel avansat.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanţă;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • gândire operațională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 29 august 2016 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 5 septembrie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
  1. Statutul Băncii Naţionale a României. Rolul Băncii Naţionale a României în domeniul sistemelor de plăţi şi sistemelor de decontare a operaţiunilor cu instrumente financiare;
  2. Cunoştinţe generale privind sistemele de plăți și sistemele de decontare a operațiunilor cu instrumente financiare;
  3. Cunoştinţe generale privind administrarea sistemelor IT;
  4. Administrarea şi dezvoltarea infrastructurii SWIFT BNR;
  5. Principiile CPSS – IOSCO aplicabile infrastructurilor pieței financiare (vedere generală asupra celor 24 de principii și cunoașterea în detaliu a principiilor numărul 8, 11 și 17);
  6. Ghidul consultativ CPMI – IOSCO privind reziliența cibernetică;
  7. Sistemul SaFIR (arhitectura sistemului, organizare, cadrul legal de funcţionare, funcţionalităţi etc.);
  8. Sistemul ReGIS (arhitectura sistemului, organizare, cadrul legal de funcţionare, funcţionalităţi etc.).
BIBLIOGRAFIE