Agenţia Gorj


 

Relații suplimentare:
Tel: 021.313.04.10
Int: 2529, 2552, 2527, 2553

Tehnician sisteme de securitate la Agenţia Gorj

Direcţia Protecţia Valorilor
Serviciul sisteme de securitate

Data limită pentru primirea aplicaţiilor: 18 februarie 2016

Tipul contractului: contract individual de muncă pe durată nedeterminată



Atribuţiile principale ale postului

  • efectuează monitorizarea permanentă a sistemului de televiziune cu circuit închis şi funcţionarea sistemelor de alarmare la efracţie şi incendiu;
  • supraveghează accesul persoanelor în sediul Băncii Naţionale a României şi controlează accesul persoanelor autorizate în zonele cu acces limitat;
  • intervine în caz de necesitate în gestionarea situaţiilor de urgenţă.

Cerințe de ocupare a postului

Studii şi experienţă

  • studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • studii absolvite în profil tehnic constituie avantaj;
  • experienţă profesională de minimum 3 ani, dovedită prin documente;
  • experienţă în sisteme de supraveghere şi de alarmare constituie avantaj;
  • cunoştinţe de operare pe calculator (pachetul Microsoft Office).

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională.

Modalitatea de aplicare

Aplicațiile se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 18 februarie 2016 (inclusiv).

Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • chestionar tip: formular editabil ;
  • scrisoare de intenție;
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
  • alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale;
  • carte de identitate;
  • certificat de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.

După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

Recrutarea

Procesul de recrutare constă în desfăşurarea următoarelor etape:

  1. evaluarea cunoştinţelor de specialitate, prin test profesional şi interviu;
  2. evaluarea compatibilităţii cu postul, prin testare psihometrică şi interviu.

Evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test profesional va avea loc în data de 26 februarie 2016.

Mai multe informații privind procesul de recrutare și selecție pot fi găsite pe pagina Procesul de recrutare şi selecţie în Banca Națională a României

Pentru explicații și clarificări cu privire la procesul de recrutare, ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro.

TEMATICĂ ORIENTATIVĂ
BIBLIOGRAFIE