BNR CENTRALĂ


organizează concurs pentru ocuparea unui post de
referent de specialitate (specializarea arhitectură),
cu contract de muncă pe durată determinată,
la Direcţia Patrimoniu şi Investiţii, Muzeul Băncii Naţionale a României

Termen limită pentru înscriere: 7 iulie 2015

Data publicării: 24 iunie 2015



Atribuţiile principale ale postului

  • Realizează proiecte de arhitectură cu ajutorul aplicaţiilor software de modelare grafică 2D şi 3D şi de editare foto (Autocad, Adobe Photoshop, Corel Draw, 3ds Max);
  • Redactează proiecte de arhitectură în toate fazele acestora (studiu de soluţie, CU, DTAC, PTh, DDE, caiete de sarcini, antemăsurători);
  • Coordonează activitatea de concepţie a designului general în activitatea de proiectare şi execuţie;
  • Realizează designul mobilierului/suportului de expunere şi amenajările interioare, în acord cu noile tendinţe în tehnica şi tehnologiile de expunere a obiectelor muzeale în cadrul expoziţiilor permanente şi/sau temporare organizate;
  • Cunoaşte noile tehnologii şi materiale utilizate în amenajări şi construcţii, precum şi detaliile legate de folosirea acestora, colaborează cu furnizorii de materiale pentru obţinerea soluţiilor optime calitate-preţ;
  • Întocmeşte temele de proiectare pentru beneficiari şi pentru specialităţi, caietele de sarcini pentru achiziţia proiectelor, serviciilor şi produselor necesare;
  • Întocmeşte proiectele tehnice şi detaliile de execuţie, documentaţiile pentru obţinerea avizelor, precum şi a celor de obţinere a autorizaţie de construire şi funcţionare.

Studii şi experienţă

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în profilul arhitectură sau design interior;
  • prezentarea unui portofoliu de 3 lucrări relevante în domeniul amenajărilor de spaţii publice;
  • experienţă profesională de minimum 2 ani, dovedită prin documente;
  • experienţa dovedită în amenajarea de muzee, galerii de artă, expoziţii sau similare constituie un avantaj;
  • experienţa dovedită în proiectarea muzeală sau cunoaşterea domeniului muzeal constituie un avantaj;
  • cunoştinţe de operare pe calculator: Editare grafică 2D şi 3D: Suita Adobe Photoshop, Corel Draw, modelare grafică 3ds Max, Autocad - nivel avansat, Microsoft Office (Word şi PowerPoint) - nivel avansat;
  • cunoaşterea limbii engleze.

Competenţe comportamentale

  • orientare către performanță;
  • comunicare eficientă;
  • cooperare;
  • integritate organizațională;
  • orientare către client.

Alte condiţii de înscriere la concurs

  • postul pentru care optează să nu fie într-o structură organizatorică în care soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului să fie salariaţi sau să nu fie într-o relaţie ierarhică şi/sau funcţională cu postul ocupat de soţul/soţia, părinţii, copiii, fraţii/surorile candidatului. Relaţia dintre posturi este analizată de către Direcţia Resurse Umane care aprobă participarea candidatului la concurs;
  • să nu fi participat în ultimii doi ani anterior datei de desfăşurare a concursului la mai mult de trei concursuri în Banca Naţională a României, centrală plus sucursale regionale şi agenţii, pe un post care presupune aceeaşi activitate.

Documentele necesare înscrierii se transmit pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro până la data de 7 iulie 2015 (inclusiv), ora 1200.

Precizăm că niciun candidat nu poate fi înscris în acelaşi timp la 2 sau mai multe concursuri organizate de BNR.

Candidaţii vor transmite următoarele documente:

  • Chestionar tip: formular editabil ;
  • 1 fotografie tip paşaport (se ataşează la Chestionar);
  • Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
  • copii ale diplomelor solicitate şi copia foii matricole a anilor de studii sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale;
  • alte documente/atestate/avize care dovedesc îndeplinirea condiţiilor de înscriere la concurs, dacă este cazul;
  • carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale;
  • carte de identitate;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului scos la concurs.

Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină înscrierea implicită la concurs.

Confirmarea înscrierii la concurs în urma verificării îndeplinirii condiţiilor solicitate se face exclusiv prin transmiterea de către Direcţia Resurse Umane a unui e-mail în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.

Reguli de transmitere a documentelor prin e-mail:

  • mărimea e-mail-ului de transmitere a documentelor nu trebuie să depăşească 18 MB;
  • vor fi utilizate adrese de e-mail la expeditor care nu sunt generate automat de aplicaţii sau site-uri web (cum ar fi cele generate de site-urile web de transfer fişiere în care se anunţă link-urile de descărcare a fişierelor);
  • nu se vor transmite ataşamente cu extensiile .exe, .com sau .lnk;
  • nu se vor transmite ataşamente parolate;
  • în subiectul sau corpul mesajelor să nu fie link-uri către site-uri web;
  • documentele transmise prin transfer de fişiere online nu vor fi descărcate.

Procedura de desfăşurare

În data de 9 iulie 2015 candidaţii vor fi contactaţi (prin e-mail), pentru a primi detalii legate de desfăşurarea primei probe de concurs.

Concursul se va desfăşura începând cu data de 13 iulie 2015 şi va avea următoarele probe, cu respectarea secvenţialităţii de mai jos:

  1. test profesional;
  2. evaluarea compatibilității cu postul, prin testare psihometrică și interviu;
  3. interviu profesional.

I. Testul profesional se desfăşoară prin susţinerea unui test de specialitate prin care se va realiza verificarea cunoştinţelor teoretice de specialitate (20% din notă), a unui test practic prin care se verifică nivelul cunoştinţelor privind modelarea 2D şi 3D (în programele Autocad, Adobe Photoshop, Corel Draw, 3ds Max) (50% din notă) şi a unui test de limbă engleză (30% din notă).

Nota minimă de promovare este 7,00.

Candidaţii care nu se vor afla în sală în momentul înmânării subiectelor pierd dreptul de a mai susţine testul profesional scris. Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs.

II. Evaluarea compatibilității cu postul, prin testare psihometrică și interviu

   a) Evaluarea profilului psihologic se realizează prin intermediul unor instrumente psihometrice şi are în vedere testarea candidaţilor prin prisma cerinţelor psiho-comportamentale specifice postului şi a competenţelor asociate profilului postului.

   b) Interviu susţinut cu reprezentanţii Direcţiei Resurse Umane, care urmăreşte:

  • confirmarea profilului psihologic și compatibilitatea acestuia cu postul;
  • identificarea nivelului competenţelor asociate profilului postului;
  • motivaţia şi valorile candidatului;
  • percepţia candidatului cu privire la activitatea pe care o va desfăşura.

Proba se apreciază cu calificativul admis/respins.

III. Interviul profesional: Comisia de examinare va evalua modul în care candidatul răspunde unor criterii referitoare la cunoştinţe de specialitate şi capacitatea de analiză şi sinteză a candidatului.

Nota minimă de promovare este 7,00.

Rezultatul final al concursului constă în media aritmetică a notelor obţinute la testul profesional şi la interviul profesional.

Datele de susţinere a probelor de concurs vor fi stabilite de comisia de examinare şi vor fi comunicate prin e-mail candidaţilor.

Rezultatele se transmit prin e-mail, termenul de depunere a contestaţiei pentru proba scrisă fiind calculat de la ora şi data primirii e-mail-ului de comunicare a rezultatului.

Contestaţii

Candidaţii pot depune contestaţie, transmisă prin e-mail pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro, în termen de 24 de ore de la data comunicării rezultatului testului profesional (indiferent de modalitatea prin care au fost informaţi de rezultat).

Candidaţii pot contesta numai rezultatul propriei lucrări scrise, comparaţia cu lucrările altor candidaţi nefiind luată în considerare.

Termenul de soluţionare a contestaţiei este de maximum 5 zile lucrătoare de la data înregistrării contestaţiei.

Rezultatele obţinute la interviul de selecţie şi la interviul profesional nu pot fi contestate.

Relaţii suplimentare la tel. 021/313.04.10 int. 2529, 2552, 2527, 2523 şi 2521.


TEMATICA

  1. Reglementarea organizării şi funcţionării Băncii Naţionale a României;
  2. Urmărirea derulării unui contract şi efectuarea recepţiilor: intermediare, la terminarea lucrărilor şi finală;
  3. Investiţii, modernizări la clădiri, urmărirea comportării în timp a clădirilor;
  4. Măsuri privind prevenirea situaţiilor de urgenţă şi securitate în muncă în construcţii publice;
  5. Legislaţia în vigoare privind autorizarea construcţiilor;
  6. Organizarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică, contractele de lucrări şi servicii.

BIBLIOGRAFIA

  1. Legea nr.312/2004 privind Statutul Băncii Naţionale a României (Monitorul Oficial al României nr. 582/30.06.2004);
  2. Legea 10/1995 privind Calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. HGR 272/1994 - Regulamentul privind controlul de stat al calităţii lucrărilor;
  4. HG 273/1994 - Regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii;
  5. HGR 622/2004 - Stabilirea condiţiilor de introducere pe piaţă a produselor pentru construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Ordinul 1558/2004 al MTCT - Regulamentul privind atestarea conformităţii produselor pentru construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. HG 925/1995 - Regulamentul de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor;
  8. HGR 766/1997 - Aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii;
  9. Normative pentru executarea şi proiectarea lucrărilor de construcţii 118/1-2001; 118/2-2002; C16-1984; C56-2002; C142-1985; I5-1998; I5/2-1998; I9-1994; I9/1-1996; I13-2002; NP031-1999; NP17-2002; NP029-2002; NP058-2002; NPI7-2002; P118-1999; 20-2000 I; 9/1-1996; 19-1994; I31-1999);
  10. Indicatoare de norme de deviz pentru lucrări de construcţii, ediţie 1981-1982 şi revizuite, editura COCC-SA, 1999.
  11. Hotărârea 243/2008 - Reguli şi dispoziţii privind prevenirea situaţiilor de urgenţă pentru domeniul public şi privat;
  12. Ordonanţa 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare.